miércoles, 20 de febrero de 2008

Hola, volví / I' m back.. and some awards



Hello people.


Dear Cielo from "The house in the roses " gave me a beautiful " Spread the love award" while I was vacationing in Pinamar..


And Mayca from " Mi Oasis" el Premio Naranja..

Thank you so much to both of you!!!
I'd like to give both awards to my dear friend Pauline from Paruscircle.. She is so special to me !!!!!!! http://paruscircle.blogspot.com/

Hugs. Marcela

Gracias Cielo y Mayca por los premios.... me alegraron la llegada a casa!!! Besos..








7 comentarios:

Kissing of the Frogs dijo...

Welcome back Marcela! Glad you had a wonderful vacation, sounds wonderful! Thanks for coming to see me, I've missed you!
Hugs,
Rose

mia dijo...

Hola Marcela

Yo también te quiero regalar los premios que están en mi espacio,pero no sé como hacerlo,así que por favor les tomas y les pones en tu blog!

El del blog excelente,me viene de xiketä,y los otros les verás,además si puedes hacerte sobre el mío,ese cartel que yo he puesto con estrellas sobre un árbol,por favor!

Besos de tu amiga que no sabe de estas cosas más que pasarlas, a quienes tanto quiere


♥♥♥besos♥♥♥

CIELO dijo...

Llego el rayito de sol.... yeah!

Welcome!

Hugss

cielo

CIELO dijo...

Y he aqui que regreso el rayito de sol....!! Yeah!

Welcome

cielo

paru's_circle dijo...

ahh.. thank you thank you.. i will do this later on.. hugs..P

SweetAnnee dijo...

Lovely awards my sweet friend..
you deserve them

I've missed your posts !!
deena

Hope to see vacation pics soon!!

Anónimo dijo...

Welcome home Marcela :) Glad to see you home and safe, hope you had a wonderful vacation! Now you are home and we are departing! Hugs from Australia :) Jenn and Jacqui